wonder? Startet 16.August.2010 Link til dette innlegget Startet 16.August.2010 Hei! Jeg er for å si det ganske mildt en ganske stor nybegynner med båter, og spesielt med motorer (har skiftet bensinpumpe, tennplugger og forgasser, men det er alt).. Faren min sin båt gikk ned i fjor, og motoren (en suzuki 70hk) fulgte etter med den. Forsikringsselskapet fikk start på motoren og den fungerer fint sa de, men mye av det elektriske må skiftes. De sa ikke noe om hva av det elektriske som måtte skiftes, og faren min har sagt at hvis jeg får motoren, skal han kjøpe en båt som passer perfekt til den (til meg)! Dermed kjære båteksperter! Litt hjelp? Hvilke ting bør sees på først? Og hva kan muligens være gale? All hjelp er velkommen! Tusen takk for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Er det sånn og forstå at den starter og går ?? Eller startet den for ett år siden og er død nå ? Klarer du å legge ut et bilde av motor med det elektriske hadde det vært fint. Sitér dette innlegget Link to post
Arny Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Motorer som har vært under vann,ansees som kondemable fra Forsikrings-selskapene side.Senskader i det elektriske anlegget med div. kostbare duppeditter gjør det billigere for dem å betale ut erstatning kontra reperasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.