Klypa Startet 16.August.2010 Link til dette innlegget Startet 16.August.2010 Eg har da vurdert og lage meg eit kostnands fult båtprosjekt, det vil si en 13-14 fots heilplanande båt. Kommer til og ha min kjære 9.9 HK Yamaha 4 takt, skal ha anlegg i båten(tips til dette. Kommer til og ha lanterne på den, også vurderer eg og male et motiv på sidene av båten. Skal ha vindskjerm og rattstyring på denne båten. Så da lurte eg på om dåke, kunne gitt meg tips og ideèr til dette evighets prosjektet :P Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Ville sett på Porch og Spider 390 og kanskje winrace 12/13? Uansett hva du velger, lykke til med prosjektet Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Baywatch Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Ble ikke helt klok på hva planen din går ut på. Skal du skaffe deg en båt, eller skal du bygge om en båt du allerede har? Sitér dette innlegget Link to post
Klypa Svart 16.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Ville sett på Porch og Spider 390 og kanskje winrace 12/13? Uansett hva du velger, lykke til med prosjektet Hehe, takk for det :) kan se på de du nevnte der. også kan eg kanskje kjøpe et av de merkene også overhale det eg velger ;) Sitér dette innlegget Link to post
Klypa Svart 16.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Ble ikke helt klok på hva planen din går ut på. Skal du skaffe deg en båt, eller skal du bygge om en båt du allerede har? Planen er og kanskje bygge en båt ifra en båtform, eller så kanskje bygge på en båt eg allerde har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.