o-yngve Startet 17.August.2010 Del på Facebook Startet 17.August.2010 Skip O'hoi Jeg er muligens iferd med å kjøpe meg en båt med en Adi-Tek båthenger (èn akslet). Antakelig en 2004 modell. Selger mener den veier 320kg, noe jeg synes virker lavt. Jeg behøver å slepe mange mil årlig og lurer på om hva forumet sitter på av erfaring med Adi-Tek båthengere? Utfra det jeg finner om Adi-Tek på nettet, ser det ut til at de er konkurs. Av det kan vel følge at det kan være vrient å få fatt i deler til disse hengerne, eller kanskje er hengerne såpass "standard" bygget at man kan få til reparasjoner likevel? Sitér dette innlegget -- Vennlig hilsen Yngve Olsen Link to post
Mouche Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 De riktige data står i vognkortet både hva angår egenvekt og største tillatte totalvekt. Hvis egenvekt på henger er under 350kg så er det ikke omreg.avgift på den, men over 350kg er det det, og dyrt! Har/har hatt diverse båthengere, Fogelsta, Brenderup, Gaupen osv, men kjenner ikke Adi-tek. Med fare for å male fanden på veggen så er det to fornuftige regler hva angår båthengere; 1. ikke kjøp brukt 2. ikke lån bort Selv kjøper jeg nye og selger de pent brukt etter 7/10 år og får i mine øyne alt for mye igjen for de som brukte! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pål`ern Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 Jeg hadde en ADI-tek henger, som jeg kjøpte ny i 2003 - 2004 Det var en med totalvekt på 1320 kg, som jeg hadde en Draco 17 på. Jeg syntes hengeren var veldig bra, og virket veldig solid. Det var også enkelt og kunne flytte hjulakselen på ramma. Dette var fint for og få skreddersydd hengeren til båten, og da få riktig vekt på kula. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 Hadde også en slik henger da jeg hadde Hydromarin 6020'en. Syntes det var en glimrende henger. Hadde glatt kjøpt en slik igjen... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Ribtjenester Svart 17.August.2010 Del på Facebook Svart 17.August.2010 En på hytta hadde en sånn, husker brekket ikke virket bakover dette var en ny smart greie mente han for da gikk ikke bremsene på når han rygget. Må innrømme att båten hans havnet et stykke nedi grøfta når vi huka den av bilen og dro på brekket. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.