Kenneth 85 Startet 17.August.2010 Link til dette innlegget Startet 17.August.2010 Har en Yamaha 30Hk (3 syl) 2002mod. Når motoren får godt turtall på seg begynner kontrollboksen å pipe samt lampen som indikerer olje eller temperatur lyser. Dette skjer etter ganske kort tid (1-2min) men, kun når jeg kjører "fort". Jeg har byttet inpeller og gjort godt rent ved kjølevannsinntaket, men det hjalp ikke.. mistenker det er noe med olje opplegget. Denne motoren har jo en ekstern oljetank og ikke olje blandet i bensin. Jeg har ikke noe brukerhåndbok så har ikke sett hva som eventuelt står der... Noen forslag til hva dtte kan være??? Er veldig takknemlig for tilbakemeldig da jeg trenger båten i jobb... Mvh Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 17.August.2010 Link til dette innlegget Svart 17.August.2010 At kontrollboksen piper kan være olje, slik er det med min. Har du ekstern oljetank? Da ville jeg fylt den opp. Kan det være turtallsperre? Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 17.August.2010 Link til dette innlegget Svart 17.August.2010 Brukerhåndbok finner du her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.