Jump to content

Ser etter mutter som kan låses for å forhindre tyveri

Lazyjack

Recommended Posts

Utfordringen blir kanskje å finne noe som tåler det korrosive miljøet på en båt. Jeg går ut fra at dette er utvendig, siden det kan stjeles?

Du har ikke en nærmere beskrivelse og/eller bilder da Late-Jakob, så kan vi hjernestorme litt på fikse løsninger her :cheers:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Hvis det er boltene som holder påhengeren, kan du ta en lettvint løsning, hvis du har sveiseapparat. Grill på ei god perle på bolten utfor mutteren, da må man slipe bolten før mutteren kan fjernes. Bare husk å koble fra batteri, ha jordingsklemma på/så nær bolten som mulig og skjerm båt og motor for sveisegnister. Gjorde det på de fire på min...

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Hvis det er boltene som holder påhengeren,sveiseapparat. Gjorde det på de fire på min...

Kjenner en som gjorde dette på sin nye DF 115. Da brukte noen drittsekker motorsag og skar filler av hele akterspeilet får å få rappe motoren (mens båten sto på en låve)

Etter dette monterte han ei syrefast skinne på hele innsiden som de nedre boltene gikk gjennom i tillegg til å sveise muttrene!

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...