bavariaeier Startet 18.August.2010 Del på Facebook Startet 18.August.2010 Vurderte dette til å ikke være off topic da det omhandler en båtannonse... Er det ikke mulig å legge inn linker i annonseteksten? Jeg brukte denne koden: <a href="HER SKRIVER JEG INN WEBADRESSEN">HER SKRIVER JEG INN TEKSTEN JEG VIL AT SKAL SYNES</a> Likevel får jeg bare opp teksten, og ikke en link når jeg søker opp annonsen. (Selv om det funker på forhåndsvisning) Noen som kan dette? (leier ut en seilbåt og vil gjerne ha en link til en side der standardutstyr er opplistet fremfor å måtte fylle opp annonsen med rot...) Sitér dette innlegget Link to post
ThorAlex. Svart 18.August.2010 Del på Facebook Svart 18.August.2010 Hvis det fungerer i forhåndsvisning men ikke i den ferdige annonsen så har sannsynligvis finn sperret for linker. Jeg regner med at det skyldes sikkerhet (virus, reklame osv...). Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 18.August.2010 Del på Facebook Svart 18.August.2010 Finn tillater ikke linker i annonsene. Men du kan sette inn adressen som tekst. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Ingar Svart 18.August.2010 Del på Facebook Svart 18.August.2010 Jeg regner med at det skyldes sikkerhet (virus, reklame osv...). Ja, det er vanlig å sperre for html kode av sikkerhetsmessige hensyn. Men de kunne lagt inn bbkoder slik vi har her på forumet, da har man kontroll på hva som er mulig å gjøre. Så det er nok heller konkurransemessige hensyn som ligger bak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.