altmuligbåt Startet 18.August.2010 Link til dette innlegget Startet 18.August.2010 Hei. Har en Princess 45 (1991 model) Vanligvis har vi den på land om vinteren men lurte på om vi kansje skulle prøve bobble havn i år. Er det noen store bakdeler med bobble havn? er det noen fordeler? Takker for tipps før jeg bestemer meg.. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Enzo Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 Fordelen med å ha den ute er at du slipper å bekymre deg for den når vintersormene kommer, du kan ta den opp og ta vårpussen når det er varmt i været og de fleste andre er ferdige med stresset, du kan også bruke båten om vinteren. Bakdelene får kanskje andre si noe om, jeg kommer ikke på noen Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.August.2010 Link til dette innlegget Svart 19.August.2010 Nybåten Saowanee ligger ute. Fordelene har Enzo allerede nevnt. Tresnekka Tora skal på land. Tar ikke risken på å ha henne på vannet da alle trebåter lekker, og jeg ikke kan holde daglig tilsyn. En Princess 45 ville jeg ubetinget hatt på vannet hele vinteren. Det har også mye å gjøre med bruksmønsteret. Jeg liker å ha båten som landsted ved sjøen og liker godt båtsesongen utover senhøsten, når der er bedre fiske, krabbe- og hummersesong og god plass over alt. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
christensenleif@msn.com Svart 19.August.2010 Link til dette innlegget Svart 19.August.2010 flere fordeler med boble: - jevnere belastning på skrog enn 4-6 punkter fra støtter - skroget er ikke utsatt for ekstreme minusgrader, idet vann temperaturen alltid er positiv jeg starter sesongen med å bytte impeller og åpne kjølevanns-inntaket slipper å ligge i kø og vente på min tur til sjøsetting ligger uten tildekking eller presennning av noe slag båtene er tross alt laget for alle værtyper imo mvh Leif Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.