Gunga Din Startet 18.August.2010 Link til dette innlegget Startet 18.August.2010 Oder....??? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bitteliten Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 (redigert) sugen? Jeg vet om et par bra restauranter i Sidney der den ligger. Jeg kan også være med deg over Sidney Harbor Bridge - det er en fin tur Bare å si i fra Vil anbefale dem å anskaffe værsystemet som Yaghan bruker Redigert 18.August.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 tror du ikke att det finns kokk ombord ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Blue_Dragon Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 Var jo bra jolle til og være seilbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 Joda Gunga - men så bra Thai mat som Ithai på brygga ved parken har tror jeg ikke han lager. "Gleen hottel than led my fliend" forklarte han sist jeg var der En fantastisk by Sidney. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 18.August.2010 Link til dette innlegget Svart 18.August.2010 Det var et sexy(kan ordet sexy brukes her?) beist! Man bare trykker på en knapp så kommer en rib med to 45'er til syne! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.