Guest kurtvs Startet 15.September.2004 Link til dette innlegget Startet 15.September.2004 Hej Jeg har en Tristan med en BMW 636D på 180 hk. Hvis jeg kører med over 2500 omr. bliver olien meget varm. Kenner nogen til en ekstra olikøler, lavet speciel til en sådan motor. Den skulle evt. kunne fås som reservedel sæt. Sitér dette innlegget Link to post
nordic Svart 15.September.2004 Link til dette innlegget Svart 15.September.2004 Ta kontakt med R. Solberg i sandefjord, han er importør av disse motorene, og kan sikkert hjelpe deg. tlf. 33458397 Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 15.September.2004 Link til dette innlegget Svart 15.September.2004 BMWen i 180 hk versjon er kjent for å ha kjøleproblem. Der finnes en original ombygging men jeg kjenner ikke til i detalj hva det går ut på. Mener at mange av disse ble ombygget på garantien. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SF Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Hvor varm blir oljen din, over 110 grader C? Hej Jeg har en Tristan med en BMW 636D på 180 hk. Hvis jeg kører med over 2500 omr. bliver olien meget varm. Kenner nogen til en ekstra olikøler, lavet speciel til en sådan motor. Den skulle evt. kunne fås som reservedel sæt. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Guest kurtvs Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Min olie bliver op til 130 grader, men jeg stopper inden da. Sitér dette innlegget Link to post
Hardball Svart 16.September.2004 Link til dette innlegget Svart 16.September.2004 Muligens tar jeg feil, men oljekjølerne på BMW motorene ble ombygd. Slik att vannet som går igjennom oljekjøleren fikk bedre styring, (dvs. platene som styrer vannet ble forandret noe) Prøv å ring disse: i Sverige er det en som har spesialisert seg på området. Det gjelder både drev- og motordeler. Jan Lindblad maskin i Haninge har forbindelser som kan nyprodusere originaldeler, og prisene skal etter sigende ikke være så hoppende gale. Telefon er 0046 850020270 mens faksen er 0046 850020072. Eller R.Solberg: Det han ikke vet om BMW, er ikke noe som er vært å vite. Tlf 33458397 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.