Kaptein Nemo Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Grovfilteret er bypasset, men det kan jo komme inn luft fra fødepumpen eller fra finfilteret. Liberty sa at dersom jeg tar returslangen ned i et stort kar vil en kunne observere bittesmå bobler rundt ledningen hvis det er luft i systemet. Dette koster ikke noe å sjekke så jeg får prøve det senere. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Skift O-ring på nippel for trykkventilen. Denne ser ikke helt bra ut! Kanksje et skudd i blinde, men det kan være en ørliten sjans for at plungeren klarer å suge en luftboble hvis tetningen i tilbakeslags nippelen ikke er bra! Som jeg har skrevet tidligere; Hvis HP-pumpen er selvutluftende så sjekk at åpningen ikke er tilstoppet på noe vis!! Prøv det enkleste, minst arbeidskrevende og billigste først ved å skifte O-ring på nippelen, start opp og prøv igjen. Lykke til !! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Kaptein Nemo Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Helt Enig Mateco, jeg prøver med O-ringen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.