with 21 Startet 19.August.2010 Del på Facebook Startet 19.August.2010 har en mercrusier 3.7 (470) ca 1981-82 modell har hatt full overhaling på motor,men trenger teknisk handbok for å vite moment på veiv osv noen som vet om dette finnes på nettet??? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.August.2010 Del på Facebook Svart 19.August.2010 Jeg hadde denne til min ! Printet fra nett ! Men det står ikke i brukerhåndboka, du må ha servicemanualen. Jeg skal lete litt etter siden du kan laste den ned fra..! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.August.2010 Del på Facebook Svart 19.August.2010 Nei, nå husker jeg.. Sorry..Jeg fikk forhandler (LA-SA) til å printe den ut for meg da jeg kjøpte noe andre greier av han ! Han gjorde det gratis, men normalt koster det litt.. ca.200,- Jeg skal ta en titt etter den jeg hadde, men jeg tror den fulgte med nye eier av Dracoen for noen år siden.. Sitér dette innlegget Link to post
with 21 Svart 19.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2010 har leita på nett uten hell ,men skulle du finne noe så er eg takknemlig for det Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.August.2010 Del på Facebook Svart 19.August.2010 Jeg skal sjekke i kjeller i kveld, Vidar.. sender deg en IM i morgen om jeg finner den i "gammel båt stæsch"-avdelingen :-) (skal feire mitt 39ened år i kveld med kjentfolk, så kommer ikke på nett) Ellers velkommen til dette eminente forum ! Hva slags båt sitter maskinen i ? Ikke With regner jeg med ? Sitér dette innlegget Link to post
with 21 Svart 19.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2010 gratulerer så mykje med dagen,å takker for at du sjekker i kjellern etter boka eg kommer ikkje så mykje lenger uten den Sitér dette innlegget Link to post
with 21 Svart 19.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2010 heil rett! den står i ein whit Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.