al320 Startet 20.August.2010 Link til dette innlegget Startet 20.August.2010 Her, jeg er femten år og har planer om ny båt til året. Jeg har sett på Hydrolift x-17 og Quicksilver 470 sport. Hvordan er Quicksilveren i vannet? Hvordan er sjøegenskapene dens i litt større bølger? Jeg bor i halden og har planer om å kunne kjøre en tur til foreksempel koster, så det kan jo bli litt sjø på noen dager, ville Quicksilveren klare det? Er det foreksepel andre båter jeg også burde satse på? Takknemelig for ale svar? :) Sitér dette innlegget Link to post
Overskyet Svart 20.August.2010 Link til dette innlegget Svart 20.August.2010 musling 430 eller isy 370! Sitér dette innlegget Link to post
al320 Svart 20.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2010 Har en al 320, så isy vil jeg ikke ha ;) Satser på enten Hydroliften eller Quicksilvern. Sitér dette innlegget Link to post
Overskyet Svart 20.August.2010 Link til dette innlegget Svart 20.August.2010 hydrolift men isyen er jo 12 fot og har mye mere v-bunn og med en 30 hester så går det unna! lurer på å kjøpe al 320, synspunkter? har hørt at det skal ikke så mye til før akterspeilet sprekker opp? Sitér dette innlegget Link to post
al320 Svart 20.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2010 Har en al 320 2006mod og en yamaha 9,9 2004mod til salgs. Kunne ikke tenkt meg en annen båt i ungdomsalderen, drar fra de fleste vennene mine på sjøen og det er en utrolig trygg båt. Har kjørt på Kosterfjorden når ingen andre var på sjøen i noe av det verste været jeg har sett og det gikk strøkent! Men jeg henter den fra verksted i morgen på grunn av en sprekk i akterspeilet :/ Sitér dette innlegget Link to post
al320 Svart 21.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Men er det noen som kan noe om sjøegenskapene til Quicksilveren?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.