Jump to content

Hvordan er Quicksilver 470 sine sjøegenskaper?

al320

Recommended Posts

Her, jeg er femten år og har planer om ny båt til året. Jeg har sett på Hydrolift x-17 og Quicksilver 470 sport. Hvordan er Quicksilveren i vannet? Hvordan er sjøegenskapene dens i litt større bølger? Jeg bor i halden og har planer om å kunne kjøre en tur til foreksempel koster, så det kan jo bli litt sjø på noen dager, ville Quicksilveren klare det? Er det foreksepel andre båter jeg også burde satse på? Takknemelig for ale svar? :)

Har en al 320 2006mod og en yamaha 9,9 2004mod til salgs. Kunne ikke tenkt meg en annen båt i ungdomsalderen, drar fra de fleste vennene mine på sjøen og det er en utrolig trygg båt. Har kjørt på Kosterfjorden når ingen andre var på sjøen i noe av det verste været jeg har sett og det gikk strøkent! Men jeg henter den fra verksted i morgen på grunn av en sprekk i akterspeilet :/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...