Bayer Startet 21.August.2010 Link til dette innlegget Startet 21.August.2010 Lurer på hvor jeg kan/bør plassere tv-antennen på min båt som har kalesje og uten targa?? båten er en Bayliner 2655. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 21.August.2010 Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 På min tidliger searay 215 ec monterte jeg den minste runde glomexantennen på stålrekken midt i baugen, står litt utsatt til, men ble det eneste fornufteige på denne, kanskje ett tips. Du får kjøpt feste som passer på rekken. Ikke teit for hardt til, da vil antennen kunne vri seg om en dulter borti istedet for at den brekker å ødelegges (monteres med passe friksjon på rekken) Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 21.August.2010 Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Jeg har en Bayliner 245 og jeg har en Glomex ufo antenne. Jeg har satt den på barbord side under vindskjermen. Jeg har festet den med borrelås,slik at jeg kan ta den vekk under under fart.Da hindrer den ikke utsyn for passasjerene. Tar den frem når vi kommer i havn og vil se tv. Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 22.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Takker for svar men jeg tenker å finne en plass der den kan være permanent,kansje å prøve en glomex vega på stang og vertikal fest på siden av båten midtskips babord... Noen som tror det er en god plan? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.