Joachim Luka Startet 21.August.2010 Link til dette innlegget Startet 21.August.2010 Vurderer og gå opp i båt og motor størrelse og har nå fått tilbud om et billig prosjekt jeg sliter litt med å finne deler til.En bayliner capri 1952 med 5.0 v8. De største problemene med den er blandt annet sprukkne kjølekanaler og ødelagt interiør. Motoren skal være en grei sak. Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i komplett orginalt interiør? Fra feks. usa? Klarer ikke finne det noen steder på nettet, men han som har båten nå mente at han hadde sett det et eller annet sted. Må jeg virkelig bite i det sure eplet og lage nytt interiør? :( Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 21.August.2010 Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 På www.baylinerparts.com finner du delenr til interiør om ikke båten er for gammel. Evt kan du se om den deler interiørdetaljer med andre modeller. US Boating på Stathelle kan muligens hjelpe deg med å skaffe delene. På Baylinerklubbens forum var det tidligere en representant fra noe som het Olympic parts (tror jeg det var) som kunne skaffe diverse deler som kunne være vanskelig å skaffe. Å kjøpe dette i smått blir muligens dyrt så en donorbåt hadde kanskje ikke vært dumt? Alternativet er sef å lage alt selv. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.