larss Startet 21.August.2010 Del på Facebook Startet 21.August.2010 Har en 24" Draco ca 1986 mod med særdeles dårlig frontrute (den store). Er det noen som vet hvor evnt om det er mulig å få tak i denne ny? Tips og råd mottas med takk. Lars Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 21.August.2010 Del på Facebook Svart 21.August.2010 Har du hørt med Windy? Jeg har samme båten. Fin rute foreløpig. Men bare tanken på at den digre glassflaten kanskje må byttes en gang gir meg frysninger..... Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
larss Svart 22.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2010 Hei. Har sett flere Dracoer av denne typen og alle har hatt ei fin rute, men ikke denne ,og har prøvd de fleste produkter for å gjøre den fin igjen men den er allike vel mat og skjoldete. Får sende en mail til Windy. Lars Sitér dette innlegget Link to post
jansentry Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Hei. Prøv en telefon til Colt industrier i tvedestrand, de er og ertec slo seg sammen for en tid tilbake. De produserte de aller fleste vindskjermer til det norske båtmarkedet. Lykke til. Erik Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 22.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2010 Det skal jeg gjøre jansetry Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 22.August.2010 Del på Facebook Svart 22.August.2010 Disse rutene er vel herdet glass, det blir vel da ikke skjoldet? Riper ja, men de kan jo slipes på lik linje som bilruta. Mistenker den orginale ruten er knust og erstattet med lexan eller polycarbonat, sikker på at ruten er i glass? Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 23.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2010 SeaRaymond, det stemmer det. Ruten som står i båten nå er erstattet med ei "plast" rute av ett eller annet slag. Denne ruten er nå ikke til å se gjennom og må erstattes med ny, da helst i herdet glass som du sier. Skal forhøre meg på de plassene jeg er blitt tipset om her på tråden og vil helst ikke sette in plast, så håper det er mulig å få tak i ny glassrute, I følge forige eier er det ikke mange årene siden ruten ble erstattet , så er ikke lenge "plast" holder. Lars Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 23.August.2010 Del på Facebook Svart 23.August.2010 Glassmester? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 23.August.2010 Del på Facebook Svart 23.August.2010 En glassmester skal kunne levere en herdet glassrute etter mål. Egil Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
VannTro Svart 23.August.2010 Del på Facebook Svart 23.August.2010 (redigert) Ta kontakt med Kvams Glass i Horten. De leverer buet, herdet glass. Ta en titt her på hjemmesiden til Kvams Glass AS Redigert 23.August.2010 av VannTro (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.