Jump to content

Draco 24" Er det mulig å få tak i ny frontrute til disse ?

larss

Recommended Posts

Har du hørt med Windy?

Jeg har samme båten. Fin rute foreløpig. Men bare tanken på at den digre glassflaten kanskje må byttes en gang gir meg frysninger.....

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

SeaRaymond, det stemmer det. Ruten som står i båten nå er erstattet med ei "plast" rute av ett eller annet slag. Denne ruten er nå ikke til å se gjennom

og må erstattes med ny, da helst i herdet glass som du sier.

Skal forhøre meg på de plassene jeg er blitt tipset om her på tråden og vil helst ikke sette in plast, så håper det er mulig å få tak i ny glassrute, I følge forige eier er det ikke mange årene siden ruten ble erstattet , så er ikke lenge "plast" holder.

Lars

En glassmester skal kunne levere en herdet glassrute etter mål.

Egil

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Ta kontakt med Kvams Glass i Horten. De leverer buet, herdet glass.

Ta en titt her på hjemmesiden til Kvams Glass AS

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...