Bayliner 2855 330TD Startet 21.August.2010 Link til dette innlegget Startet 21.August.2010 Har en Bayliner 2855 med V8 turbodiesel merke Peninsular 400 serie kjøpt av drev.se. Jeg lurte på om jeg kan bruke mitt standard bravo 3 drev med drevdusj, hvis jeg er forsiktig? Har tenkt å bytte etter neste sesong da jeg har kostet på båten 330000 i år. Lommeboka er litt tynn..... Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 22.August.2010 Link til dette innlegget Svart 22.August.2010 Trur det går bra, men kommer vel kanskje også litt an på gearutvekslingen....Treffte en kar med Riviera 925 med V8 mercruiser diesel 270hk. Han brukte samme sort drev som du nevner og det hadde fungert i flere år tror ikke han hadde drevdusj heller, forsiktighet hjelper mye som f.eks å holde seg langt unna det høyeste dreiemomentet på motoren og gå i hastigheter der båten går lett Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.