prikk Startet 23.August.2010 Link til dette innlegget Startet 23.August.2010 Hei alle Jeg skal gå med båt fra nord-norge til sør-norge. Båten bruker godt med drivstoff og jeg lurer på om dere kjenner til mulighet for å inngå avtale om levering av bunkers fra anlegg på veien? Har dere noen tips om hvem jeg kan kontakte? Håpte å kunne spare noen kroner kontra å fylle på "vanlige" fyllesteder. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.August.2010 Link til dette innlegget Svart 23.August.2010 Vet ikke om det er til noe hjelp, men vi har en drivstoffbørs. I den forbindelse, vær så snill å sjekk om utsalget allerede finnes når du skal legge inn priser. Isåfall redigerer man det eksisterende. F.eks. har vi nå 3 oppføringer på samme Esso-utsalg på Os, det var akkurat dette vi håpet å unngå ved å lage opplegget som en Kiwi, dvs at alle kan redigere alle opplysninger uansett om de er lagt inn av en selv eller ikke. Det er ingen tidsfrist slik som på innlegg på forumet. Flott om dere kan hjelpe til med å holde orden her. Overflødige oppføringer markeres ved å velge "-Kan slettes" under valg av Fylke/kommune. Da vil vi slette dem etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
prikk Svart 24.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Hei Ingar, jo jeg er kjent med drivstoffbørsen, men jeg var mer ute etter tankanlegg som Bunker Oil og lignende. Jeg får ta en sjekk på nettet.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.