pipati Startet 23.August.2010 Link til dette innlegget Startet 23.August.2010 Hei, Noen som aner om det er mulig å ettermontere sluregear på denne gearkassa, og hva jeg eventuelt må regne med å betale? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
pipati Svart 24.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Hva med å ringe en yanmar forhandler, det er de som har de gearene, og kan sikkert svare deg... Sitér dette innlegget Link to post
pipati Svart 24.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Joda, prøver nok det dersom jeg ikke får svar her Sitér dette innlegget Link to post
Champagne Svart 24.August.2010 Link til dette innlegget Svart 24.August.2010 Pipati, dersom du finner ut av hva dette vil koste (og hva det innebærer) så hadde jeg satt stor pris på om du hadde sendt meg en IM, mulig det hadde vært noe for mine to KM5A kasser også. Mvh Champagne Sitér dette innlegget Link to post
pipati Svart 25.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Snakket med Røksund Mekaniske i dag. Ettermontering er mulig, og det vil kosta ca 10 lapper komplett med spaker etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.