Jump to content

Hvor er volvodeler billigst? pakninger til tmd40a

Sjeldenutpå

Recommended Posts

Ja da er tiden inne for å skaffe pakninger til motoren som henger i garasjen. TMD40A. Eg hadde ein tråd tidligere om bankelyd i den, og spurte ma hvor oljetrykk forsvann først.

Motor-eigeren kjørte til bømlo ein tur, og kom heim med priser i dag. ventiltettninger,+ pakninger til vannpumpe,bunnpanne,register,topp,svinghjulshus,og simmeringer på veiv. 6400kr

0g 4800 for stempelfjærene.

Noko bedre forslag? evt nettbutikk. Vi har delenummer fra bok.

Håper virkelig nokon har tips her, for det var dyrt.... :flag_bp:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Ville hørt med et firma som driver med motoroverhaling hva de kan levere.

F.eks kjøpte jeg stempelringer til min motor hos Motor-teknikk for noen år siden, og da betalte jeg ca 350kr/stempel. Tror det var eks mva, men uansett billigere en prisen du referer til for stempelfjærer. Kjøpte også ventiler, toppakninger, slipesett og strekkbolter hos samme firma.

De virket som en svært profesjonell aktør, de var kjappe og presise med alle mailer og leveranser. Husker at jeg fikk svar og pristilbud mindre enn to timer etter at jeg sendt min forespørsel :smiley:

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...