Bitteliten Startet 25.August.2010 Link til dette innlegget Startet 25.August.2010 (redigert) Jeg har vært ute på fjorden noen timer i dag. Har gått i området fra Mossesundet - nordover til Bile - videre Larkollen og ned til Krogstadfjorden - retur via kanalen i Moss. Det er masse drivtømmer og drivved i fjorden nå. vi så og plukket opp masse, men noen stokker er over 1/2 meter i diameter og 4-6 meter lange - så det var ikke mulig å få de med. Mye av dette kommer med strømmen fra Drammensfjorden - det går et strømbelte mellom Mølen og Gullholmenen. Vil anmode alle om å holde god utkikk. Dette kommer nok av det dårlige været som har vært Redigert 25.August.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Klypa Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Får gjøre det samme som ein som hadde eit slep over 700 meter langt rør. For gjøre det her og, ta og surre nåkke tau rundt, også slepe det vekk Men kjekt og vite, sjølv om eg ikkje bur i nærheten av Oslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Har ikke råd til å treffe fler av disse i år Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Har ikke råd til å treffe fler av disse i år Hehe, stemmer det, du var ganske så uheldig du! Du fortjener ett klistremerke i boken bitteliten, ikke alle som ''orker'' bruke tid på og plukke opp drit og lort fra sjøen. ''Det er jo ikke mitt boss'' Har plukket opp ca. 10 plastposer, og ett par stokker iløpet av sommerferien... farlige saker Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Tom Rør Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Det er viktig å få vekk møkka, og for et par uker siden så kom politiet og fjernet en stokk ved Huk i Oslo. Det er ikke ille i disse innsparingstider for politiet på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Tok ut en del stokker fra sjøen utenfor Huk i går. Fløt mye rundt i Lysakerfjorden og rundt Nakholmen-området. Skumle saker. Var mye gjerdestolper o.l. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Klypa Svart 25.August.2010 Link til dette innlegget Svart 25.August.2010 Vell eg driver og fjerner drivved og sånt her inne i havna som eg bur i, er det store tømmer elns. Fester eg eit tau rundt også slepe det rolig til lands. Og får den vekk, syntes synd i folk som skal drive og ødelegge båt/motor. Går nåkken kroner vekk på det, vist det går til dunders. So eg gjer folka fornøyd, me at dei slepp og ødelegg sine båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.