Bukh Dv20 Startet 26.August.2010 Link til dette innlegget Startet 26.August.2010 Hei Er det noen som her som har erfaring med tungstartet Bukh Dv20?? Noen tips? Har gløding. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Min svigerfar har bra kjennskap til denne typen. Send meg en IM i morgen, så kan jeg få han i tale. Han nevnte noe om tungstartet her tidligere. Tror det ble fikset. Skal tro om det var noe med den dingsen som står over giret. "Skru m.. klokken til du ser svart eksos, og så tilbake ........" eller noe slikt. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Dårlig kompresjon? Toppakning, stempelringer? Har hatt Bukh tidligere, ble mer og mer tungstartet. Viste seg at toppakningen var gåen... Sitér dette innlegget Link to post
Bukh Dv20 Svart 29.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Glømte å skrive at det er kun når motoren er kald. kompresjon er det bra med. Starter lett med startgass men vil jo ikke drive med det hele tiden. Ifølge tidligere eier er motor nettop overhalt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.