baard68 Startet 27.August.2010 Link til dette innlegget Startet 27.August.2010 hei jeg kjøpte en hjemmelaget 10 fot jolle som er GH bak og WITH i baug .jeg synest den er veldig ustabil i hekken ,er det noe jeg kan gjøre for å bedre stabilitet ( flaps.) evnt andre ting som kan gjøres ? noen som har peiling ?? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.August.2010 Link til dette innlegget Svart 27.August.2010 her må du nesten legge inn etpar bilder.. Ustabil, mener du da når den ligger stille, eller under fart? Hvor stor motor har du? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hydrox Svart 27.August.2010 Link til dette innlegget Svart 27.August.2010 Det første jeg tenker er at man kjøper enten en 10 fots with eller en 10 fots GH. Hvis det er en with dromedille som er brukt så er allerede det er skrog med litt spesielle egenskaper. Bror With som designet det ville blande egenskaper fra deplasement og planene båt. Som å pare en krokodille og en dromedar, derav dromedille. Ser for meg at å blande en GH inni dette konseptet bare MÅ bli rot. Løsning på problemet aner jeg ikke, litt bedre beskrivelse av hvordan den er ustabil vil nok hjelpe... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.