tomzern Startet 17.September.2004 Del på Facebook Startet 17.September.2004 Hei! Har lyst til å få en annen farge på båten min til neste sesong, så lurer jeg på hvordan jeg skal lakke/male den og hva jeg skal bruke for å få et resultat som holder? Det er en With 320...Skal ta den utvendig i første omgang... Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Lin Svart 17.September.2004 Del på Facebook Svart 17.September.2004 Hei. Båtmagasinet hadde en serie der de pusset opp en Sunrise 550 (Scand 550). Tror det var for et par år siden. Ta kontakt med de så er det sikkert mulig å få en kopi av artiklene. Der tror jeg du finner de opplysningene du er på jakt etter. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.September.2004 Del på Facebook Svart 17.September.2004 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=7185 Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Vinylester Svart 18.September.2004 Del på Facebook Svart 18.September.2004 Har en GH-10 til ungene og denne var stygg og oppskrapet,sparklet og pusset og brukte quick lakk med herder.Brukte rulle og fordriver og det holdt greit det samtidig med at den ble faktisk blank og fin også,malte båten både innvendig og utvendig,ikke allverdens dyrt heller Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.