Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 400k for dyr Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Haha, da er det bare å pante flasker vettu Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Det kan ta noen år... Må heller få meg en maaaata godt betalt jobb Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 jeg fikk solgt min tilnæmte strøkene Sjømann for 32 så det er en forventet pris antar jeg! når det gjeller ny båt ville jeg ikke satset for høyt på fart båter bruker drivstoff de sjønner du. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Ja, du fikk 32 for den, og du hadde VP, då får eg minst 200k Haha, Båter bruker ikke drivstoff, Det er motoren som bruker drivstoff Redigert 28.August.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 jeg merker en større del av lommeboka blir dratt med på marinaen i år enn i fjord NB: VPen min var såpass robust at jeg stoler mer på den enn på de fleste andre motorer den hold faktisk en hel sesong Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Woow? Holdt den virkelig en hel sessong uten problemer? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjordland Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ... for det gjorde yanmaren din? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 den var defekt når jeg fikk henne men med litt mekk her og der med nyoverhalt kjølesystem og litt forskjellig gikk henne nydleig!!!! så slipper å binde fast alt jeg har ombord som med japsen Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ... for det gjorde yanmaren din? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ... for det gjorde yanmaren din? Ja? Det eneste var olje lekasje, men det var bare en pakkning, det vill ikke jeg kalle problem! så slipper å binde fast alt jeg har ombord som med japsen japsen min vribrerer ikke i det hele tatt, bare på tomgang! Men ikke noe serligt mye! Stille og roligt ombord Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjordland Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Ingenting som er et problem så lenge det oppdages tidlig nok Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 du har tydeligvis ikke vært ombord i en båt med Bukh du den eneste motoren i verden du kan legge en 1-kroning på blokka og den ligger deg fra 700 rpm helt opp til 4000 uten at den faller ned snakk om velkonstruksjon!!!! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 og min betegnelse på et problem er når noe må skues på er det et problem i oljelekarsjen på Sjømannen til Sjømann 22 måtte man skru, ergo et problem Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Det kan nok jeg på japsen også, men med tyggis under Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Men at den vibrer litt på tomgang er normalt, da det går sakte med stempelene. Men som :båt1 skriver så kan ha hatt en sylinder mindre, da det vi bli mere vibrasjoner, med mindre man har digre gummilabber under motoren. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ja bind den fast sammen med alt det andre du har med deg!! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 iværtfall står min Bukh DV36i helt stille uten en vibrasjon i alle turtall! det er stillegående grunnen til dette er et patentert system som jeg ikke husker navnet på Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Noen anbefalinger? Max 90.000. Må gå fortere en 15 knop. MÅ ha soveplasser, 2++++ Helst toalett, men ikke viktigt! Over 20 fot. Plast, ikke tre! Helst innboard, og Diesel! Som selger ser jeg du drømmer:Som kjøper ser jeg du drømmer: Smil Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Båt, du sier og skru er ett problem? Og skru på motor er fantastisk! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjordland Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Ska få min te 90:) 21 fot, 37 knop, sengeplass, sjøvannsdass, popanlegg fra biltema, halv tank me bensin, og et par vernebriller Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Sykt tidigt! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
peppen Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Båten er en 1978 mod, og er halvfabrikat. 671 meter lang, 230 brei, Og stikker 70 cm ned. Må nok søke etter større bås i bryggeanlegget dersom jeg kjøper denne!! Redigert 28.August.2010 av peppen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 og en ting til i følge selvbygg as som produserte Sjømannen er den 218 brei Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Min er 230, med fenderlisten Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.