Hansi Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Kjapt vil jeg anslå en salgspris på 35 K +/- for båten. Alt over er bonus i dagens marked. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Då blir det mye bonus på min båt! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Sjømann 22 er og forblir 2,18 med fendrelist!!!! å ikke prøv å si noe annet for da kommer jeg med de folka som bygde båten å de vet hva dem snakker om!!! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Du, ro deg ned minst 8 hakk... Jeg har målt, og har full oversikt! Litt rart at Han her og har fått tallet 230 på tommestokken då. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=24005011 han har gjerne feil han her og då: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=23773032 Oj, endå en tulling http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22667710 Har du en rar følelse i deg no? Jeg tror Sjømannen du hadde har krympet jeg! Ikke meningen og være kjepphøy, men begynner og bli mektig lei av all krevuleringen av folkene her inne... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hansi Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Då blir det mye bonus på min båt! Vel, størrelsen på bonus vil en først vite den dagen båten er solgt. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Er ikke dette egentlig en 24 foter med badeplattformen da? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 hehe, då er den 26 hehehehe Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 jo det er den XD disse båtene du referer til ser ut som høl Sjømann! eierene kan umulig vite hva de prater om i alle papirer og i alle samtaler jeg har hatt har bredde på Sjømann 22 kommet til 2,18 din tullig! makan til frekkhet!!! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 228 sier tegningen da men. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 der vettu viste det var noe med 8 leter etter den tegningen jeg også for øyeblikket!!! sorry for et feil siffer men var fast bestemt på at det ikke var 230!!! igjen sorry for feil siffer! Sitér dette innlegget Link to post
Iwrig2 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Du bør nok være glad om du i det hele tatt for solgt............ Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Py det Båt1, MAKAN TIL FREKKHET Nå koser jeg meg du, 2 cm fra og til har ingenting og si! Redigert 28.August.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
ags88 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 60 lapper var kansje litt mye. Du vet, det som har verdi for deg, har ikke så stor verdi for andre... Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Du sier kansje noe der, men jeg prøver, så får vi se! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 nei som sagt solgte jeg en strøken båt til 32 og mer får mann ikke i dagens marked for en gammel 70 talls halvfabrikatbåt Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Time will Show! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
bille Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Har hatt Sjømann 22 for mange år siden. Fin båt det,men tror nok vis du skal få solgt den så må du nok senke prisen og være glad hvis du får igjen max 30000. Båten er populær den,men da til riktig pris!! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg har brukt 55-60,000 på den, hvorfor skal jeg selge den for 30 då? Det blir for dumt Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
tomeriks Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Lykke til med salg av båt :-) Jeg tror du får maks 25'. Dette begrunner jeg med at båten ikke er verdt noe særlig pga at den er en sjømann 22. Når du får prøvd deg i litt andre båter vil du skjønne hvorfor jeg sier dette. Verre båt i sjøen har jeg aldri opplevd. Den er heller ikke veldig moderne hverken i planløsning eller design. Motoren er verdt sin pris som skrapjern, om den er fra åtti tallet. Den har en veldig høy bruksverdi for deg som kjenner den, men om jeg skulle kjøpt båten av deg ville jeg verdsatt den til maks 10' som en del av pakken. Om du ser på de båtene som ligger på finn, så er det flere som ikke er endret siden juni. Enten så håper de at de ikke får solgt den, slik som bavaria morten, ellers går det dårlig med salget. Nå er vel ikke båten din helt strøken heller?? Jeg vet at du har gjort mye med den, men det hjelper lite om du har flekket på gelcoaten og om treverket i innredningen er slitt. Skal du ha maks for båten er det ikke rom for slike feil med den. Jeg sier ikke dette for å være kjip mot deg, men du kaller tråden takst på sjømann 22, og da får du også ærlige svar. Lykke til med salg og forhåpentligvis kjøp. Tips: Scand 24, med VP. Mye båt for pengene og enkle motorer som ikke bruker alt for mye drivstoff. Sitér dette innlegget Link to post
bille Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Ja,men da tror jeg nok du må ha den i noen år til da ja. Men,lykke til i hvert fall!! Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg har brukt 55-60,000 på den, hvorfor skal jeg selge den for 30 då? Det blir for dumt Å tro at man får tilbake båtpenger er for dumt.. Sitér dette innlegget Link to post
ags88 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Sjømann.22: Du må ikke tro att du får igjen alle de pengene, slik fungerer ikke verden. Tror nok du bare må innse det Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Lykke til med salg av båt :-) Jeg tror du får maks 25'. Dette begrunner jeg med at båten ikke er verdt noe særlig pga at den er en sjømann 22. Når du får prøvd deg i litt andre båter vil du skjønne hvorfor jeg sier dette. Verre båt i sjøen har jeg aldri opplevd. Den er heller ikke veldig moderne hverken i planløsning eller design. Motoren er verdt sin pris som skrapjern, om den er fra åtti tallet. Den har en veldig høy bruksverdi for deg som kjenner den, men om jeg skulle kjøpt båten av deg ville jeg verdsatt den til maks 10' som en del av pakken. Om du ser på de båtene som ligger på finn, så er det flere som ikke er endret siden juni. Enten så håper de at de ikke får solgt den, slik som bavaria morten, ellers går det dårlig med salget. Nå er vel ikke båten din helt strøken heller?? Jeg vet at du har gjort mye med den, men det hjelper lite om du har flekket på gelcoaten og om treverket i innredningen er slitt. Skal du ha maks for båten er det ikke rom for slike feil med den. Jeg sier ikke dette for å være kjip mot deg, men du kaller tråden takst på sjømann 22, og da får du også ærlige svar. Lykke til med salg og forhåpentligvis kjøp. Tips: Scand 24, med VP. Mye båt for pengene og enkle motorer som ikke bruker alt for mye drivstoff. Selvfølgelig er jeg åpen for forslag som du sier!! Men som sakt tidligere, så skal alt treverk pusses opp, og båten skal skinne før jeg selger... Takk for tips om ny båt! Å tro at man får tilbake båtpenger er for dumt.. Har sakt det før, og sier det igjen, Time will show, kan du ikke engelsk så ( Tiden vil vise).... Så får vi se om jeg får mere en 40k for den, noe som ingen her tror! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg solgte for seks år siden en Gimle 21 med en flett ny yanmar 10 gm.Den fikk jeg 68 000 for på høsten.Interiøret var noenlunde som ditt.Motoren var gått 23 timer. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 hvorfor gidder du egentlig i det hele tatt å spørre alle sier du får mellom 20 og 40 tusen og da bør du være fornøyd med det! hør på alle isteden for å sitte i din egen værden å tro du får 60 for den!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.