Jump to content

Takst På Sjømann 22 Med Yanmar 3GM30F.

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hehe, dette var morsom lesning.

Du må nok regne med å tape noen kroner på den investeringen der.

Markedet bestemmer,

Selv om du hadde kostet på båten 100.000,- så er det ingen som tar noe hensyn til det uansett.

Det ligger jo til salgs mange Sjømann22 til på finn.no til langt under den prisen du forlanger.

At du har byttet motor og mener at den da skulle være verdt gull og grønne skoger spiller ingen rolle.

Den er kun verdt det som markedet er villig til å betale.

Måtte bare svare en tulling... Men no stikk eg, folk får si ka de vil og ka de mener, takk for støtten polarn, du er en kanon fyr, akkuratt som en del andre her inne, men det er litt for mange krevulanter her inne... Kose dere masse! Så snakkes vi sikkert en dag, håper jeg! BP kommer jeg ikke til og komme innom på en god stund, men dere jeg har hatt god kontakt med her inne kan legge meg til på msn om dere vil :smiley: martin.sandtorv@hotmail.com :smiley:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Hva er din hensikt med å lage til dette som du gjør for en 15-åring?? Synes det han har gjort er en fantastisk jobb,langt utover hva andre på hans alder får til.Hvorfor "trøkke" denne gutten ned i kjølsvinet som denne tråden bærer preg av?Forstår ikke dette.Moderator?Nå Synes jeg du bør komme på bane!!!!

Herligheten. Jeg er definitivt av den bløte sorten selv, men makan til å grave sin egen grav som Sjømann 22 har gjort på alle sine tråder å innlegg for ikke å snakke om :cheers: , skal man lete veldig lenge etter. Uopdragent, ufint, veldig barnslig, totalt innsiktsløst osv.

For all del er han underholdene å følge med på! Det er vel derfor han hele tiden får så respons på trådene sine!

Redigert av alma (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...