Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Shine opp båten interiørmessig,fiks oljelekkasje på motor,finpuss bauen din,bruk originalfarge som toppstrøk,deretter averter til 52 000.Det er mitt tips. Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hehe, dette var morsom lesning. Du må nok regne med å tape noen kroner på den investeringen der. Markedet bestemmer, Selv om du hadde kostet på båten 100.000,- så er det ingen som tar noe hensyn til det uansett. Det ligger jo til salgs mange Sjømann22 til på finn.no til langt under den prisen du forlanger. At du har byttet motor og mener at den da skulle være verdt gull og grønne skoger spiller ingen rolle. Den er kun verdt det som markedet er villig til å betale. Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hmm.Nå skal vi tenke oss litt om..Båtmarkedet på østlandet er ikke det samme som på vestlandet.Har selv hentet flere båter fra øst til vest, for bare å selge videre med en fin fortjeneste.Sjømann.Gjør som jeg sier om du skal selge.Du har ingenting å tape..Så ser vi... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 jaja, da har BP kverket enda en jæ... Dere får lese i OT. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Endå en Jævel? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Polarn...Hva mener du med det?? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 jaja hva kan man si ikke kondolerer iværtfall og ikke gratulerer heller Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 dette var jo litt leit egentlig en mindre i den store BP familien Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hva mener dere med dette? Forklar. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 gå innom OT og se Sjømann 22 har forlatt oss Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hva tenker du på?? Er sjømann 22 en j...vel?Han ønsker bare å selge båt med second opinion. Er det gale? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Martin er ingen jævel nei, en meget hyggelig og oppegående gutt. Dog med noe forhøyede forventninger og har nå valgt å takke for seg på BP for en stund. Varer sikkert en uke kjenner jeg han rett Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 tror du det varer så lenge da Polarn Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hva vet du om prisnivå på vestlandet, og deretter om gutten har for høye forhåpninger???synes du bør moderere deg.La han prøve og så ser vi...som han far sa Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Neida, han er godt i farta på OT så han har sprukket allerede. Det er jo BP, man blir avhenging Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 ja merker det tror han er forbanna på meg men og BP værre en røyk blir avhengig fort som fa..n Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Måtte bare svare en tulling... Men no stikk eg, folk får si ka de vil og ka de mener, takk for støtten polarn, du er en kanon fyr, akkuratt som en del andre her inne, men det er litt for mange krevulanter her inne... Kose dere masse! Så snakkes vi sikkert en dag, håper jeg! BP kommer jeg ikke til og komme innom på en god stund, men dere jeg har hatt god kontakt med her inne kan legge meg til på msn om dere vil martin.sandtorv@hotmail.com Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) og BP værre en røyk blir avhengig fort som fa..n Veldig sant Facebook er bedre en Msn etter min mening Redigert 28.August.2010 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Hva er din hensikt med å lage til dette som du gjør for en 15-åring?? Synes det han har gjort er en fantastisk jobb,langt utover hva andre på hans alder får til.Hvorfor "trøkke" denne gutten ned i kjølsvinet som denne tråden bærer preg av?Forstår ikke dette.Moderator?Nå Synes jeg du bør komme på bane!!!! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 hva er det jeg har gjort galt nå som 17 åring hjeltfjord? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 har jeg egentlig sagt noe annet enn at jeg fikk 32 for min Sjømann 22 og påstått at bredden var 2,18 noe den ikke var noe som JEG fikk trøkt på meg å det gjør meg ingenting!!! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 å har nå en liten hillsen fra Martin : Vist dere ser lengre oppe i tråden, har han skrevet det ikke har noe med at han ikke får solgt den for 60k Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 (redigert) Hva er din hensikt med å lage til dette som du gjør for en 15-åring?? Synes det han har gjort er en fantastisk jobb,langt utover hva andre på hans alder får til.Hvorfor "trøkke" denne gutten ned i kjølsvinet som denne tråden bærer preg av?Forstår ikke dette.Moderator?Nå Synes jeg du bør komme på bane!!!! Herligheten. Jeg er definitivt av den bløte sorten selv, men makan til å grave sin egen grav som Sjømann 22 har gjort på alle sine tråder å innlegg for ikke å snakke om , skal man lete veldig lenge etter. Uopdragent, ufint, veldig barnslig, totalt innsiktsløst osv. For all del er han underholdene å følge med på! Det er vel derfor han hele tiden får så respons på trådene sine! Redigert 29.August.2010 av alma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 29.August.2010 Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 Altså det jeg mener er at han har trøkket seg selv ned i kjølsvinet. Eventuelt stadig spurt om hjelp til å trykke!!! Livet er forøvrig mer enn båplassen. Sikkert lettere å lære seg en smule ydmykhet utenfor dataen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.