Jump to content

Takst På Sjømann 22 Med Yanmar 3GM30F.

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Tenker ikke spes på siste tråd men sett noen tråder med et lite smil om munnen da må jeg innrømme.

Eks Påberoper man seg å være erfaren fører av 80 fots skøyte i 8 år og legger ut film av 22fot snekke i store bølger som er en hekkbølge etter en fritidsbåt så ber man om litt sarkastiske kommentarer og bør ikke bli fornærmet av det ;)

Jeg må bare få stille deg ett lite spørsmål mister! Hvor i helsikken har jeg noengang i mitt liv skrevet at jeg har styrt 80 fots skøyte i 8 år? Dette er bare tullprat. Jeg har jobbet på denne skøyten i 4 år, og ikke 8 som du kommer med, hvor du har dette fra aner jeg ikke! :lipseal:

Og så må jeg bare få si at dere som tror dette har noe med at enkelte mener jeg ikke får solgt den for 60k , må ikke tro det.. Det har ingen verdens ting med dette og gjøre, i det hele tatt...

Brodern vet grunnen, en grunn som ingen andre vet! Og det er like greit at det bare er han som vet det!

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Eg e nok ikke tilbake. Er inne og kikker innimellom, men kommer ikke til og svare, eller starte noen tråder. Men her har vi eksempel på at folk sier bare ting de tror, for og ha noe og si imot, hvorfor? det vet ikke jeg! :cryin: Å ligge falske ''fakta'' på bordet er litt feigt vell?

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Flott og se at du er tilbake martin!

Lykke til med salget.

Shiner du båten skikkelig opp,slik at den VIRKELIG SKILLER SEG UT fra mengden,så får du 60.000 for den.Det er jeg overbevist om!

Men ikke glem at det koster og pusse opp.

Jeg trodde jeg hadde brukt ca 20.000 på atlanticen min hittil.Min mor regnet ut at jeg har brukt ca 40.000...Hun hadde rett :giggle:

Lett for og glemme/lukke øynene for hva det faktisk koster!

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Det har ingen verdens ting med dette og gjøre, i det hele tatt...

Brodern vet grunnen, en grunn som ingen andre vet! Og det er like greit at det bare er han som vet det!

Du roper ulv, ulv og ber om oppmerksomhet, men nå er det en årsak ingen skal vite noe om...

Foreslår en time out og kom tilbake med blanke kort og lettere til sinns, det går fra dumt til dummere denne tråden....

Uansett hva du måtte mene så forandrer du ikke på noen, folk er seg selv nå og etterpå.

Folk kommer og går. Du er tydeligvis tilbake da du ikke klarer å la hver. Et godt tegn, da BP er som nikotin. Ikke brenn alle bruer nå....

:sailing:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...