Worry II Startet 28.August.2010 Link til dette innlegget Startet 28.August.2010 (redigert) Jeg tipper Sjømann.22 klarer 35 ! Si i fra når annonsen ligger ute ! Vi promoterer ! (i hvert fall noen av oss;-)) Lykke til ! Kanskje dette gir en pekepinn ? https://baatplassen.no/i/index.php/topic/72871-takst-paa-sjoemann-22-med-yanmar-3gm30f/page__pid__1020403#entry1020403 Redigert 28.August.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Du er knall Worry! Takktakk, Legger den ut etter nyttår :) Kommer bilder ut her på mandag Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
VO`n Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Ligger jo noen på Finn, veldig varierte priser. Noen er jo helt bort i natta priset mener jeg... Bilde sier mer en ord, kanskje litt lettere å få mer inntrykk da. Men hvis du ikke treffer på noen spesielt interesserte, har jeg liten tro på over 30.000,- Så det ble min stemme. Håper jeg tar feil da. Lykke til med salg Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg la på noen alternativer til ! Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 He he 1 har stemt 45t gjett hvem det er?? Lykke til med salget:) Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Worry II Svart 28.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Du vet det, sjømann.22, at det er ikke bare en båt du ønsker å selge, det er en "pakke" ! En pakke full av vedlikehold og hobby ! Morsom pakke for de skuta er av interresse for ! Du skal ta på deg "selger-hatten" og selge "pakka" til en 1.gangs kjøper ! Du klarer 35`, det mener jeg, men det er en evig debatt om når du skal selge... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Jeg legger den ut i januar. Jeg skal pusse ned alt treverk, og lacke på nytt.. Male skrogsidene som er grønne, som skal bli hvite! På doen skal de være svarte! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
bukt Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Et tips januar er en dum tid å selge en båt til overpris, da må du vente til rett før ferien og i tillegg hatt en måned med solskinn så folk er skikkelig båtkåte og alle de billigere enn din er solgt unna på markedet Redigert 28.August.2010 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Et tips januar er en dum tid å selge en båt til overpris, Enig! Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Polarn Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Selg nå eller vent til våren. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
:båt1 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 tipper du klarer mellom 30 og 35 det klarte jeg med min ganske så strøkene båt med VP MD7a Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Et tips januar er en dum tid å selge en båt til overpris, da må du vente til rett før ferien og i tillegg hatt en måned med solskinn så folk er skikkelig båtkåte og alle de billigere enn din er solgt unna på markedet Det har jeg faktisk ikke tenkt på, det virker ganske rett måte og gjøre det på! Jeg får ta den opp i November, og fixe den så den blir mer eller mindre STRØKEN. Hive den ut i Mars, og bruke den noen måneder, og se at alt virker, så hiver jeg den ut på finn.no I Mai måned? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
bukt Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 (redigert) Det har jeg faktisk ikke tenkt på, det virker ganske rett måte og gjøre det på! . Hive den ut i Mars, og bruke den noen måneder, og se at alt virker, så hiver jeg den ut på finn.no I Mai måned? Det er mye smartere på to måter, letterer å selge i slutten av en fin Mai og i tillegg kan du kanskje slippe å gå uten båt veldig lenge da mange får 3fotsyke i ferien da de har sett på den "nye" nabobåten og skulle gjerne byttet til en større før ferieturen og selger billigt. Skal du skifte farge på skroget ville jeg heller ikke malet det men sprøytet det da det ser mye bedre ut da du slipper penselssporene. ser straks mye mer strøkent ut, har du en kompressor så kjøp en sprøyte på biltema til 300kr og tren på en glatt flate eller send den til lakkering. Du tjener på dette ved et salg... Selv kan jeg lakkere sånn 88prosent strøkent , blir 95% med litt rubbing men sender den til proff lakkerer da det faktisk blir "billigere". lakkerte en båt og den kom på 1000lapp for lakk og i tillegg en del jobb med lakkering selv , neste båt sendte jeg til en lakkerer jeg kjenner (22fot med langt dekk) og betalte 2000kr for lakk/lakkering og maskering av hengeren da jeg gjorde grunnarbeide selv. den 1000lappen sparte jeg glatt inn i tiden det tok å rubbe vekk evt sig og i tillegg fikk jeg 100% resultat. Redigert 28.August.2010 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.