atvv Startet 28.August.2010 Link til dette innlegget Startet 28.August.2010 Nå har jeg fått en lyd i undervannshuset mitt under bakking, dette gjelder en 60hk suzuki 2010. Lyden er ikke stabil, kommer bare av og til, men vær gang jeg bakker. Mulig sammenheng er da jeg en dag da det var stiv kulig og jeg lå og drog bruk, måtte bakke meg ut av et flø skjær og propelleren kom i luft og ruste seg, for så og få tak i vannet igjen, da oppsto det en " gnelder" lyd. Kan det være thrust lageret, eller noe annet alvorlig. Og kan dette komme inn under garantien.... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Send den på verkstedet der du kjøpte den, kan dekkes av garantien. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 28.August.2010 Link til dette innlegget Svart 28.August.2010 Det er ikke noe skade på propellen da ? Hvis ikke denne ulyden var der før dette tilfellet som du refererer til i forb. med garntrekking skjedde , så må det jo ha en forbindelse til den situasjonen som oppsto? Ta en sjekk av undervannshus, propell etc, hvis alt ser like helt ut burde du vel få forhandler/verksted til å se på motoren. Har forøvrig samme motor sjøl, og er kjempefornøyd med motoren. Sitér dette innlegget Link to post
atvv Svart 29.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2010 jepp, rimelig fornøyd med motoren, men mista også all kraft her om dagen, slura meg inn med 10knop, skjekket maskinen og greide ikke og pumpe hard blæra, så det spørs om bensinpumpa også er gått fyken, men starta opp dagen etter og alt vell, hmmmm. propeller og hus ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.