Jump to content

sende 10hk utenbordsmotor fra arendal til molde, pris?

Sturee

Recommended Posts

Dersom dette er "Mercury/mariner 10hk viking" som er annonsert veier den nok mer enn 35 kg - ikke minst ferdig emballert, for ikke å snakke om med bensintank og kontrollboks. Er forresten ikke helt sikker på om oppgitt vekt på denne er 35 eller 36 kg?

Det kan kanskje la seg gjøre å sende bensintank, kontrollboks, motordeksel, propell med mer i en separat forsendelse? Kanskje man kan lykkes i å få vekten like ned under 35 for motoren? :lol:

50 kg med tollpost Arendal-Molde uten rabatt ca. 1600,- (Vi benytter Tollpost på jobben og dette er sjekket ut fra deres "En kolli over 35 kg" prisliste)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Jeg fikk en tohatsu 25/30 frakta fra bergen til Steinkjer/verdal i trøndelag, og det kosta 1400,- helt fra selgeren og helt hjem til meg på døra!! ikke ille synes jeg. Det var Bring som frakta den.. Litt treige men den kom jo etter hvert :flag_bp::cheers: Tidligere fikk jeg en tohatsu 30 delemotor, der betalte jeg 400 for å få frakta fra Askim til Steinkjer/verdal i trødelag! Det var med posten, men den var under 50 kg, og mener det er 50 kg som er MAX med posten jeg... men jeg ble litt usikker.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...