omh1 Startet 30.August.2010 Del på Facebook Startet 30.August.2010 Hei Har planer om å bygge ny større badeplattform på min Barracuda 30. Det jeg lurer på er om den bør være med eller uten vanger? Har hørt om båter som har blitt "hengende til kaia" etter vangen og således ødelagt skroget/innfesting i skroget. Andre mener at stabiliteten til badeplattformen blir bedre med feste også i vangen og på den måten oppveier ulempen. Søker etter råd - hva er best? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 30.August.2010 Del på Facebook Svart 30.August.2010 Vanger oppå eller under? Ved vanger oppå kan du jo ha lukkede sider og rom, tilsvarende den plattformen som er på Barracuda1000 TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
omh1 Svart 30.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2010 Hei Prøvde å legge inn et bilde som viser en plattform med vanger. Det gikk ikke. Når jeg sier vanger mener jeg at badeplattformen er breiere enn skroget og stikker ut på sidene av skroget. Rivierabåter med original plattform har gjerne den løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 30.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2010 https://baatplassen.no/bildearkiv/30/30212/riviera3.jpg sånn da kom bildet (forhåpentligvis) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.