erlinggr Startet 30.August.2010 Link til dette innlegget Startet 30.August.2010 Jeg er ny på forumet, og er ennå ikke blitt båteier. Har nå bestemt meg for å kjøpe min første båt - og det blir seilbåt. Ser for meg å bruke mye tid der sammen med mine to barn (tidlig tenår), og vil ha en båt med miljø. Vurderer å kjøpe en Colina L-29, men det er lite informasjon å finne på nettet om denne. Er det noen som kjenner den? Hvordan seiler den? Er det ting som man bør være obs på med denne? Takk! Sitér dette innlegget Link to post
erlinggr Svart 7.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Regner med at om litt tid skal jeg kunne bli i stand til å svare meg selv :) Nå er i alle fall knotrakt skrevet, og jeg gleder meg som en unge til å komme meg ut! Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 7.September.2010 Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 (redigert) Hei og velkommen... Som seilinteressert som følge med på de fleste båttyper må jeg med skam å melde innrømme at denne har jeg aldri hørt om. Har du noen bilder/spesifikasjoner du kan dele med oss? Kanskje en link til en Finn annonse el? Redigert 7.September.2010 av Rotax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 7.September.2010 Link til dette innlegget Svart 7.September.2010 Grattis :-) Jeg har heller ikke hørt om den før, men her var det noen bilder: http://www.udkig.dk/app/admsshow.jsp?id=59759&seo=L+29+Colina Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.