Frivakt Startet 30.August.2010 Link til dette innlegget Startet 30.August.2010 Så en båt her om dagen som jeg først trodde var en Marex 32 Friendship. Men da jeg studerte den nærmere, så jeg at vinduene var kortere i forhold til høyden enn de er på de bildene jeg ha sett av denne båttypen. Enten må dette ha vært en kortere båt, eller en båt som virket kortere på grunn av et høyere overbygg. Har lett på nettet etter slike varianter av Friendship, men har ikke funnet noe. Er det noen som vet om slike varianter eksisterer? Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 30.August.2010 Link til dette innlegget Svart 30.August.2010 Har sett etpar eksemplarer av 32 Friendship som har vært ombygd med høyere akterdekk og noe som kan minne om en fly. Husker ikke helt hvordan det var gjort, men det er mulig at en slik kan virke kortere p.g.a. at den er høyere. Kan kanskje være en slik du har sett Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 31.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Jeg tok et bilde av båten (håper eieren tilgir meg). Er dette en 32 Friendship? For sammenligning, her er et annonsebilde av en Friendship tatt i omtrent samme vinkel: Annonsebilde på FINN Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.