torfinnfarstad Startet 31.August.2010 Del på Facebook Startet 31.August.2010 Hei! Jeg har nylig kjøpt en Comfortina 32 seilbåt, plana er at jeg skal bo i båten over vinteren, etter det jeg har forstått, så anbefaler alle å kjøpe cockpitkalesje vist jeg skal bo i båten. Med cockpitkalesje så trur jeg at trivselen vil bli mye bedre. Er det noen som muligens har samme båt og gjort dette tidligere? så er jeg takknemlig for råd. Jeg lurer også på om noen har tegning/mål av cockpitkalesje av en comforina 32? Setter også pris på andre relevante innvendinger! Sitér dette innlegget Link to post
Ove Gram Nipen Svart 31.August.2010 Del på Facebook Svart 31.August.2010 Her var en som hadde fin kalesje til sin comfortina 32: http://www.finn.no/23934190 - Ta kontakt med ham og hør hvor han fikk den fra. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 31.August.2010 Del på Facebook Svart 31.August.2010 Jeg kjøpte min hos Hansen i Trondheim. Min er av den løse iglootelt typen som enkelt kan stues vekk. Hansen har maler til kalesje med faste bøyler og løs kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 31.August.2010 Del på Facebook Svart 31.August.2010 jeg har cockpitkalesje på min Comfortina 32. Den er sydd hos Seilmaker Lasse Gjessing i Kristiansand. Han bruker ett 3D-DAK program til å modelere kalesjen, utfra bilder tatt av deg. kalesjen er veldig bra. Den ble riktignok sydd før jeg kjøpte båten. Forøvrig omtalt i Seilmagasinet nr 10/2009 s.42 kalesje er forøvrig ikke ett must for å bo ombord. Fikk ikke kalesje før jeg kjøpte ny båt etter 2 år ombord jeg. En pressening over cockpiten gjør også god nytte. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
torfinnfarstad Svart 1.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2010 Hei! Mulligan og Supergnist? hvor mye betalte dere for cockpitkallesje? Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 1.September.2010 Del på Facebook Svart 1.September.2010 Hei! Med cockpitkalesje så trur jeg at trivselen vil bli mye bedre. Dette er det ingen tvil om mener nå jeg. Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 1.September.2010 Del på Facebook Svart 1.September.2010 jeg vet ikke hvor mye den jeg har kostet. Det var den forige eieren som kjøpte den.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.