Nessler Startet 31.August.2010 Del på Facebook Startet 31.August.2010 Er det noen som vet hva Turbo trykket på en orginal Turbo på en 2704ET (180hk)?? Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 31.August.2010 Del på Facebook Svart 31.August.2010 Hei I dokumentarkivet her på baatplassen ligger instruksjonsboken. Turbotrykk står på side 36. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Låner denne tråden litt. Er det noe som har timing tool til 2700 serien til låns nokre dager. Eventuelt vet hvilke størrelse det er på gjengene. Eller har en ekstra plugg som eg kan få kjøpt så kan eg lage meg et verktøy for å justere dette Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Kaldfisk Svart 14.Mars.2011 Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Er det noe som har timing tool til 2700 serien til låns nokre dager. Plugg med fjørbelastet pigg som settes i registeret og smeller inn i et lite hull når dette åpnes ? Et lite skrujern gjør samme nytten, men det må jo holdes manuelt på plass mens en tørner maskinen. Eller en passelig bolt slipt spiss i enden. En kjenner fint når de to halvdelene av hullet er overett. Er en fordel å ligge i nærheten av tidspunktet når en begynner. Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.