Tobben10 Startet 31.August.2010 Link til dette innlegget Startet 31.August.2010 Har mistet inikasjon for tilting av motoren. Hvor er sensoren plasert ? Hva kan årsaken være at den ikke fungerer ? Enkel å bytte ? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Sitter på venstre side, høyt oppe på stammen.. Smør opp og lea på den så kanskje den kommer seg, og sjekk tilkoblingene.. to ledn. om jeg ikke husker feil.Ser ut som en liten vippearm.. liksom.. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 (redigert) På dette bildet sitter den på motsatt side av hvor jeg pleier å finne den, men på samme plassen. Redigert 31.August.2010 av Double Weber (see edit history) Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Kasper22 Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 (redigert) Tror faktisk den sitter på "styrerøret" på den motoren. Du ser den hvis du kikker foran på motoren der styrekabelen går inn. Den blir dyttet på av en hvit klamme i plast som blir sprø og sprekker etter noen år. Du får kjøpt ny i metall fra forhandleren din. Edit:Så kjekt at Double Weber kom med tegning da :P Del nr 1 er det som ofte ryker Redigert 31.August.2010 av Kasper22 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Double Weber er vår venn når det gjelder større Yamaha.. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Takk for det Puddingen. Du kan forresten slippe ut gnomen nå. Den går som en klokke. Ingenting stopper den nå. Bank i bordet. Tegningen forvirrer litt. Den sitter faktisk på babord side på tegningen også. Hvis en følger strekene ser en det. Og det er hvor den sitter i virkeligheten også. Den er meget lett å demontere. Bare tilt motoren helt opp, så får du tillgang til den akten i fra. Festet med to skruer. Jeg byttet disse to skruene ut med to m6 bolter. Det er ikke så lett å komme til med et skrujern der. Lettere med en liten skralle. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Double Weber Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Del 1-4 koster tilsammen 140$ på boats.net I Norge koster den nok fire ganger den prisen. Sjekk først hos yamaha i Norge, så får du deg nok et sjokk. Deretter bestiller du fra statene. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Tobben10 Svart 31.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Takk for raske, greie svar ! Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 31.August.2010 Link til dette innlegget Svart 31.August.2010 Oki Weber.. Skal bli godt å bli kvitt den helv... gnomen nå ! Tæra hardt på smugglerbrennevinet mitt.. Åsså syngar`n i ett ende mærrarenn!! Off! Kjør hardt mann! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.