jørn Startet 2.September.2010 Link til dette innlegget Startet 2.September.2010 Om vi liker det eller ikke, er høsten på fremmasj, og man begynner tenke på opplag. I år har jeg to båter som skal opp, og i en to roms leilighet er det dårlig nok plass om ikke puter, batterier osv skal spise opp plassen, så: Hva tar folket med hjem, hva kan trygt bli værende i båten? Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Det er jo helt individuelt hva du må ta med hjem ettersom hvilken type båt du har å hvor tett eller utett de er osv. Toppladede batterier tåler ofte å bli stående i båten over vinteren. I min hjemmehavn blåser det noe infernalsk på vinteren så der er det ikke en veldig god ide å ha god lufting under vinterpressendingen, det må kompenseres ved å fjerne det meste av puter og ting som ikke har godt av eventuell kondens/ fukt. jeg pleier å å stappe noe i eksospotta for å ungå snøføyka rett inn i maskinen. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Fra tresanekka med Volvo B18 bensinmotor tar jeg med fordeler og forgasser. Mange som mister slikt i opplagshavna. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Geir Kallevik Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Jeg lar båten ligge på sjøen og tar ingen ting med meg hjem. Har en liten varmeovn stående på, samt en el. avfukter. Avfukteren er så effektiv, at saltet i saltbørsa ikke klumper seg Batteriene står med vedlikeholdslader, hele året. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.