cosmic Startet 2.September.2010 Link til dette innlegget Startet 2.September.2010 kan noen si hvor mange timer en kan forvente stabil drift på en cummins Cummins 5.9BTA,om en følger foreskrevne servicer? Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Nei. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
880 Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Velkommen til Båtplassen... I mitt hode er disse motorene evigvarende med normal service ???? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
bellen Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Tja.... Mellom 1000 og 50000 timer kansje? Sitér dette innlegget Link to post
Disisel Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Hvis du tenker fritidsbåt vil jeg tro 4500 timer før en overhaling er påkrevet, forutsatt at motoren får skikkelig stell og behandling. Disse motorene er enkle og solide maskiner. Men det fordrer også at man bruker riktig propell. Maksturtall + 100 for feriepakket båt med fulle tanker God tur Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 cummins skal ha dette på websidene, levetid avhenger av bruksmønster, de har 3 forskjellige. med det sagt, er denne motoren virkelig en skuddsikker sak, sitter i alt fra små skip, til hjullastere, gravemaskiner osv. i dodge ram er den trimmet ganske mye ned da den i utgangspunktet har for høy effekt for automatkassa i bilen! mercury har vel begynt å tilby denne med NXT drev og 500hk ca? sier jo sitt. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Maksturtall + 100 for feriepakket båt med fulle tanker Jeg har problemer med å oppnå "Maksturtall + 100" men så har jeg da også VP Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.