Jump to content

Skorstein til thermo 2500, passer Wallas?

roy_n

Recommended Posts

Ikke direkte svar på spørsmålet, men jeg holder på å laste opp bruksanvisning og sprengskisse til den under Dokumentarkiv, diverse dokumentasjon.

Har en slik varmer selv. "Wallas" her inne har peiling og noen deler, samt Varmedoktoren i Sverige.

Fungerer greit, men kjør den alltid på fullt i min 15 minutter, noen sier mer, før du demper varmen.

Morsomt at noen tar sjansen på å kjøpe en så gammel varmer brukt. Bør ikke ha kostet mye.

Elektronikken består av separate (s.k diskrete) komponenter, rimelig grei avstand mellom dem.

Holder på å kartlegge elektronikk-delene og tilgjengelighet.

Redigert av småbåtentusiasten (see edit history)

Dimensjonene passer ikke.

Thermo har avgassutløp på 45mm, mens Wallas har 28mm. Det finnes en overgang fra Wallas fra 45mm til 28mm (delenr. 602307) som koster 1235,-, men denne dekker altså bare avgassutløpet.

Dessuten kan det tenkes at lufttilgangen blir for liten, går tross alt en god del ned på dimensjonene.

Kan du ikke sjekke denne linken og høre om han har på lager? http://varmedoktorn.com/default.asp?HeadPage=209

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...