sap_2000 Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 Er kranbilen bestillt nå Laluna? Blir flott å få vann under kjølen igjen :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LALUNA II Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 (redigert) Sitter her og prøver å få tak i krana men han er visst veldig opptatt Vurderer å vente til mandag da de melder shitveir ...og så slipper jeg "sprinte"for å bli helt klarLitt småpæl igjen som jeg kan ta i sjøen men enklere her jeg står nåfår høre med krana hva som kan passe Redigert 26.Juli.2013 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 Da blir det utsetting mandag ettermiddag ingen som hadde tid før ...sånn er det når en har "tung"båt og må benytte seg av de store aktørene rundt her (T.M Hansen Søgne)Men de har løftet "dama" før og gjør en utmerket jobb Skal bli godt å få vann under kjølen igjen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mons Svart 27.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2013 Velkommen på vannet igjen! Det er nydelig der ute nå! Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
LALUNA II Svart 27.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2013 Takk for det mons har du ferie nå ? Vi skal bort til Oksø fyr i første omgang så bare ta turen bortom hvis du kjeder deg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.