beertrip Startet 5.September.2010 Link til dette innlegget Startet 5.September.2010 Hei Fant ei komplett instruksjonsbok for 6hk johnson som jeg tror er 71mod. Denne har mye fine tips og bilder som også kunne vært interesant for andre enn bare 6hk. Så hvor interessant er det at jeg laster opp denne? og hvor brede sider bør lastes opp? disse er i 800 bredde,er dette passe? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 5.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Da har jeg scannet og sendt 28 sider instruksjonsbok til båtplassen,så får disse vurdere om dette skal legges inn i dokumentdatabasen. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Tusen takk, flott at man bidrar til arkivet. Manualen ligger nå her. En ting vi virkelig mangler er brosjyrer på utgåtte Linge-båter. Wesling, Willing osv.... Om noen har slike så ville det vært flott om man kunne lastet dem opp. Evnt. kan jeg gjøre det, scanning etc. Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 5.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 Bare hyggelig Ingar. Når en får så mye hjelp som en får her på forumet,så synes jeg en bør bidra med litt tilbake. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.