whatever Startet 5.September.2010 Link til dette innlegget Startet 5.September.2010 Hadde tenkt å kjøpe en jolle alà With, Gh, o.l. Som guttungene kan benytte il å bruke til å fiske og kjøre ut på skjæra for å bade. Valget ser ut til å falle på GH11. Er det noen fallgruver man kan ramle i ved kjøp av disse? Den jeg lurte på nå har 9.9 hk yamaha - det rekker vel til å komme i plan det? Jeg holder til på jomfruland så jeg skal ikke kjøre i timevis med denne :-) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 5.September.2010 Link til dette innlegget Svart 5.September.2010 GH11 er en super båt til den bruken du beskriver,båten er bred og har en fin V-bunn noe som gjør båten stabil og at den tar sjøen fint. Ikke kjøp "De lux"-utgaven,den er det dårligere plass i samt at den er unødvendig tung. Kjøp std. utgaven,med 9,9 går den i plan uten problemer med både en og to unggutter ombord. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Trondwi Svart 11.September.2010 Link til dette innlegget Svart 11.September.2010 Landstedsbåter bør, etter min mening, være selvlensende/-drenerende i 2010. Selvdreneringen bør også fungere med møtor på båten. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.