Jump to content

Korleis få lufta ut av oljeslange til pakkboks?

ut mot havet

Recommended Posts

Har oljesmurt pakkboks, har oppdaga at det er luftboble i tur slangen frå beholder til pakkboks, har fårstått det slik at det er viktig at ein får ut all lufta, men korleis går eg fram for å få det til? Pakkboksen var nymontert i vår av tidlegare eigar av båten, tidlegare eigar fortalte at han brukte ein tynnare olje enn oppgitt for å få det til å fungere. Har funne ut at det skal brukast vanleg 15-40W olje på denne.

Er det nokon som kan gi meg ei oppskrift på lufting av oljeslange og oljekvalitet.

Du kan også stikke et tynt sugerør ned i slangen og sug! Dette vil "drenere" lufta ut. Du han også bruke ståltråd,denne må du ta ut og inn helt til lufta er borte.

Men selv hadde jeg bare skrudd av lokket på beholderen og tatt av slangen ved pakkboksen og latt oljen renne til den ble "ren",bruk gjerne ei sprøyte og fyll pakkboksen med olje før montering av slangen i gjenn :smiley:

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...