Kjetil1 Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Etter å ha sett bildene i linken til volfro, må jeg bare ha slike lys! På den neste båten min ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
GeirFrode Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Dette kan vel være en ganske praktisk ting å ha også. Tenk dere at dere leter en plass å ligge for natten. Det har begynt å mørkne, og du siger mot land for å finne en god plass. Da vil du jo med en gang se om det er noe skummelt i vannet der propellen går. Jeg har ihvertfall vært ute med kraftig lommelykt og lyst i vannet rundt meg for å se etter om det er vann nok til å komme inntil land når jeg har ankommet litt sent til en plass. Men det er klart at det finnes grenser for lys også...... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Dere kan koble de undervannslysene til et relè, og deretter til cd-spillerens høyttaler utgang. Når det mørkner, og plutselig begynner en båt å blinke blått, og spiller høy musikk Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Hehe at dere gidder å bry dere ,samma f,,, hva andre har vel . Men er vel samma suppa nå som da enkelte skulle ha baugtrøster her ,folk hyla ut at pysevisp skal dem aldrig ha.Haha hvor mange av dem som skreik da har det idag trur dere,eller ryggekamera .Flere som lo rått,møtte en i sommer som blei småflau da jeg spurte hva det kamera var til .Hehe men sånn er det vel bare ,vi skal jo henge oss oppi noe til stadighet .Men jeg syntes folk må få lov å ha hva dem vil ,uten at andre skal drite dem ut av den grunn.Men det er jo noe jeg mener da ,god helg med eller uten blått lys. PS:sånn for å nevne det så liker ikke jeg blålys heller Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
dennrick Svart 9.September.2010 Link til dette innlegget Svart 9.September.2010 Av alle lys som lyser så syntes jeg blått er det fineste / kuleste ! At det er irritasjonsmoment at noen lyser ned i vannet i en eller annen gjestehavn / uthavn ser jeg ikke helt.... F.eks Verdens Ende der det gjerne på mørke vår- og høstkvelder oppnåes en magisk stemning med stille, lys i båtene, og generelt ganske flott. Om noen med blått lys lyser ?? Har aldri ødelagt noe for meg - de er ganske diskrete disse lysene jeg har sett ihvertfall, og bidrar mer med stemning enn noe annet. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Mouche Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Hehe at dere gidder å bry dere ,samma f,,, hva andre har vel . Helt enig, dog forutsatt at de ikke sees, høres og/eller luktes! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.September.2010 Link til dette innlegget Svart 10.September.2010 Finnes de slike lys man bare klistrer på skroget? Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 15.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2010 (redigert) Løp og kjøp før isen tar deg! : Her finner du noe! Billig er´e å! Lag helst flere skroggjennomføringer, så blir det "litt" mer å bekymre seg om! Fint med blålys! Mvh. Strawberry Redigert 15.September.2010 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.September.2010 Link til dette innlegget Svart 16.September.2010 Løp og kjøp før isen tar deg! : Her finner du noe! Billig er´e å! Lag helst flere skroggjennomføringer, så blir det "litt" mer å bekymre seg om! Fint med blålys! Mvh. Strawberry Det er da ikke noe å bekymre seg over, hvis du har mange gjennomføringer. Det er bare gjøre det riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.