gasebo Startet 6.September.2010 Link til dette innlegget Startet 6.September.2010 Jeg har blitt utsatt for en mystisk kraft, jeg vet ikke hva det er, men det er nok ikke mulig å stå imot så mye lenger. Hva er det som skjer med meg??? Er dette en sykdom, finnes det en medisin? Hvor mange fot må man ta for å bli bedre, er 23 nok? Jeg ser at enkelte av dere har fått 3fot syken; er dette en så alvorlig sykdom at man må øke dosene etterhvert? Andre har fått Viggen, Firling og Junker foreskrevet. Jeg ser også en Summerwind i riktig prisklasse, kan jeg bli bedre med den? Har noen erfaring med Hardangerfjorden, fallvinder og skumle strømninger? Jeg holder til i Norheimsund, ser for meg at seiling i nærområdet er mest aktuellt. Fint hvis noen med erfaring på denne lidelsen finner bryet verdt å hjelpe meg i behandlingen. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Velkommen til BP. Jeg vil nok si at fallvindene der inne ville medføre det største problemet, men det er jo ikke så lang seilas ut til bedre forhold. Og så går det an å forberede seg på fallvindene dersom en oppdager de i tide. Angående båttype blir det hips om happ hva en velger dersom det er sykdommen som skal kureres. Lykke til med Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.