snekkerbod Svart 16.September.2019 Link til dette innlegget Svart 16.September.2019 snekkerbod skrev On 29.7.2019 at 0.20: Noen større forskjeller på Wasper mellom de ulike årsmodellene? Er muligens i markedet for en slik båt. Er det noe jeg burde være oppmerksom på om jeg skulle kjøpe meg en Wasper? Sitér dette innlegget Link to post
Brall Svart 16.September.2019 Link til dette innlegget Svart 16.September.2019 snekkerbod skrev for 2 timer siden: Er muligens i markedet for en slik båt. Er det noe jeg burde være oppmerksom på om jeg skulle kjøpe meg en Wasper? De første modellene har styreposisjonen på styrbord side. Fra 2005 på babord side, og litt annen design på dashbord. Ellers er det vel ulike varaianter av teakdørk avhengig av årsmodell. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 17.September.2019 Link til dette innlegget Svart 17.September.2019 Brall skrev for 23 timer siden: De første modellene har styreposisjonen på styrbord side. Fra 2005 på babord side, og litt annen design på dashbord. Ellers er det vel ulike varaianter av teakdørk avhengig av årsmodell. Takker. Babord er vel å foretrekke, for da er vel posisjonen mest midtstilt? Sitér dette innlegget Link to post
Brall Svart 17.September.2019 Link til dette innlegget Svart 17.September.2019 Nei, konsollen er midtstilt, så balansen i båten et etter mitt syn lik. Jeg har en 2004 mod med styreposisjon på styrbord side. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 18.September.2019 Link til dette innlegget Svart 18.September.2019 Brall skrev for 14 timer siden: Nei, konsollen er midtstilt, så balansen i båten et etter mitt syn lik. Jeg har en 2004 mod med styreposisjon på styrbord side. Takk for svar @Brall Noe spesielt jeg burde være bevisst på når jeg starter jakten på en slik båt? Alle tips mottas med takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Brall Svart 22.September.2019 Link til dette innlegget Svart 22.September.2019 Det er solid bygde båter, så jeg kjenner ikke til spesielle svakheter med selve båten. Du bør selvsagt sjekke at den ikke har vært skadet. Ellers er det knapper og glidelås på puter som kan være defekte, men det er ganske enkelt å fikse. Det viktigste er tilstanden på motor. Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 22.September.2019 Link til dette innlegget Svart 22.September.2019 Er etter å ha undersøkt litt om sjøsterke båter på 18-20 fot litt spent på denne modellen 565 Wasper. Men hvordan er den i sjøen opp mot GH V20? Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.