m/s draugen Startet 6.September.2010 Link til dette innlegget Startet 6.September.2010 Når den går på tomgang og ikke noe gasspådrag så starter altså alarmen etter en stund.Ved å gi litt gass slutter det. Er det noen som kan forklare dette og hvorfor det skjer? Takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Kanskje så enkelt at du må stramme reimen litt? Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
m/s draugen Svart 6.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Ja,kanskje det ja......Har ENDELIG skaffet meg seilbåt,bavaria 32 holiday.Der kom det frem at denne alarmen gikk som beskrevet når jeg var på visning. Båten hentes i neste uke.Ååååå som jeg gleder meg Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 6.September.2010 Link til dette innlegget Svart 6.September.2010 Det kan jeg skjønne. Jeg gleder meg også å komme på båten igjen om noen uker, klarte det faktisk ikke en gang i hele sommern. Gratulere og lykke til. Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.